Vânzări cu tehnici NLP (Workshop Cluj)
Oct 26, 2017-18:30
Denumire: Vânzări cu tehnici NLP sau " Cum sa vinzi orice oricui"
Durata: 3 ore
Locatie: Cladirea The Office Cluj
Localitate: Cluj Napoca
Trainer: Anca Gabriela
Telefon:0723 624 863
Ceva ce e bine sa ști înainte de a veni la Workshop:
În ce situații te poate ajuta acest workshop?
În B2B, cât și în B2C atunci când se dorește creșterea vânzărilor, atunci când o companie înregistrează scăderi în vânzări, pentru menținerea cotei de piață,când concurența este mai convigătoare și clienții pleacă către ea.
Nivelul workshop ului este Mediu-Avansat
La el pot participa si începătorii care înțeleg întregul proces de vânzare, cât și agentii de vanzari cu experiență care își sistematizează cunoștințele și adaugă noi tehnici sau strategii de vânzări aflate în timpul workshop ului..
Vânzări, servicii sau produse
Acest workshop de vânzări, fiind unul aplicat, este potrivit personalului angajat în vânzări indiferent de ceea ce vând, produse sau servicii: birotică, legume, fructe, case, mașini, asigurări, servicii de consultanță, mezeluri, materiale de construcții, servicii web, băuturi alcoolice și non-alcoolice, servicii specifice etc.
Persoane fizice sau juridice
Ce vor învăța participanții la acest workshop de vânzări?
Mai devreme sau mai târziu clienții cumpără. Singura întrebare este de unde! A vinde sau nu – nu este o opțiune! Atunci când devine opțională cunoașterea tehnicilor de vânzări, a tehnicilor de închidere sau măiestria prezentării unui produs; un singurul lucru să nu te mire: clienții nu vor cumpăra de la tine, vor cumpăra de la concurență.
Prospectarea inteligentă
Dacă prospectarea nu este făcută bine, rezultatul final este simplu: nu vinzi nimic sau aproape nimic oricâtă putere de convingere ai avea. Prospectarea înseamnă să te adresezi prospecților și nu suspecților care doar îți vor mânca timpul. O prospectare inteligentă îți mărește rata de succes, uneori chiar cu 100%.
Tehnicile de vânzări care vând
Orice om care a vândut știe că doar în cărți poți vinde ”întodeauna”. Realitatea ne arată, în funcție de domeniu, că pot fi închise una din doua vânzări sau una din 100 (în funcție de domeniu și produse). Totuși, unele tehnici funcționază mai bine decât altele. Costă prea mulți bani, pierzi prea mult timp și obții vânzări ratate dacă nu cunoști aceste tehnici. Află ce nu mai funcționează, ce funcționează și ce poți face începând de mâine.
Pașii vânzării pe etape
Modalitate simplă de a sistematiza vânzarea. Cinci pași care te duc exact acolo unde îți dorești tu. Abordarea structurată a vânzării îți permite să crești eficiența rapid. Mulți vânzători omit prospectarea, încercând să vândă la întâmplare, nu au un plan și nu-și pregătesc temeinic întâlnirile. Calitatea și focalizarea efortului în fiecare etapă a vânzării determină succesul final.
Prezentarea de 1 minut
Uneori nu avem mai mult de 1 minut pentru a ne face înțeleși și/sau acceptați. Vei afla tehnici pentru a capta atenția în mai puțin de un minut astfel încât atunci sau cu altă ocazie să poți să continui vânzarea.
Gestionarea eficientă a conversației de vânzări
Inima vânzării este dată de arta de a-ți prezenta produsul într-un stil consultativ. Sondarea eficientă a nevoilor, prezentarea elegantă a beneficiilor, întrebările pe care le adresezi, tonul pe care-l folosești sunt o artă care… se învață. Practic, trebuie să-i oferi clientului o experiență, nu o vânzare. Clientul tău va uita multe, însă cel mai probabil nu va uita cum l-ai făcut să se simtă, indiferent că a fost plăcut sau neplăcut. Sa-l facem să-și amintească de tine cu plăcere și să-i oferim o experiență de cumpărare memorabilă.
Pași pentru contracararea obiecțiilor și a convingerilor care blochează vânzarea
Obiecțiile sunt miraculosul dar care ne ajută să înțelegem mai bine clienții noștri și ne fac mai buni pe noi înșine (și organizațiile noastre). Veți învăța arta de a răspunde oricărui tip de obiecție pentru ca: adevarata vanzare incepe atunci cand clientul spune NU.
Modalități de a prezenta prețul
Prezentarea prețului este unul din cele mai sensibile puncte. Alegând potrivit unul dintre cele patru moduri și folosindu-l corect, veți putea trece cu ușurință mai departe. Veți învăța astfel cum să gestionați elegant percepția clientului asupra prețului propus.
Cum intri în mintea clientului și ajungi la inima lui?
Mintea și inima clientului sunt un univers în sine. Înțelegând acest univers complex, uneori plin de contradicții, vei reuși să ajungi acolo unde puțini ajung și anume la inima lui. La acest workshop de vânzări vei învăța cum să faci acest lucru.
Cum să transformi NU în DA?
De ce oare ar trebui să ne bucurăm când ni se spune NU? Este natural să avem clienți care să ne spună nu. Vei afla cum fiecare NU primit de la client te apropie mai mult de Da-ul mult dorit. În mod curios, ceea ce crezi că vinzi, de multe ori este diferit de ceea ce cumpără clienții.
Ce cuvinte să spun ca să vând și ce cuvinte să nu spun?
Un singur cuvânt poate ruina totul și câteva cuvinte bine ticluite îți asigură succesul vânzării. Sunt și cuvinte magine. Este drept că nu reprezintă totul, însă ele pot deveni diferența care te duc mai aproape de Da-ul final.
Tehnici de închidere
Începând de la gândul final, la sfârșit contează dacă ai reușit să închizi vânzarea. Finalizarea vânzării este o artă, iar tehnicile vă vor ajuta să generați rezultate, adică profit.
Pașii concreți pentru administrarea reclamațiilor și a clienților nemulțumiți
Într-o relație comercială apar inerent și reclamațiile pe care trebuie să le administrăm. De felul cum ne ocupăm de ele depinde dacă vom păstra acel client sau nu și ce va spune el mai departe.
Regula 80/20 funcționează și în vânzări. 20% din efort îți va genera 80% din vânzări. Cunoscând acest principiu și tot ce vei învăța la acest workshop, nu vei schimba principiul, ci vei schimba suma finală la sfârșitul lunii, lună de lună.
Transformă frica în profit
După cum observi, vânzare este mai puțin despre tine, este despre client. Fie că vorbim de B2B sau B2C, vânzare are în centru clientul cu nevoile sale, cu așteptările sale și cu fricile sale. Clienții nu cumpără de frică să nu facă o alegere bună, că produsul nu este de calitate, că sunt riscuri prea mari și alte asemenea 1000 de motive. În acest workshop vei învăța cum să gestionezi și fricile clienților, spuse sau nespuse fără a te mai lupta cu ele. Vei învăța cum fricile lui devin combustibilul tău între deschiderea și închiderea vânzării. Când clientul cumpără, înseamnă că tu vinzi, însă când tu încerci să vinzi, nu înseamnă că el și cumpără. Acest curs te va învăța cum faci clienții să cumpere. Află știința de a provoca clienții să cumpere și să-și dorească ceea ce tu deții.
Participarea:
La workshop 50 lei/pers
la workshop si 15 min discutie cu trainerul dupa 100 lei/pers